Sunday, September 18, 2016

Susulan Video Smule Bogel Zila Searon kini Beliau Menyesal

Mengikut Sumber yang di percayai yakni keluar terdekat Zila seeron..beliau kini menyesal dengan apa yang berlaku.
Susulan insiden itu, Zila dan bekas suaminya, pelawak Along Cham telah disahkan bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Petaling, Shah Alam pada 29 Ogos lalu.
Sebelum tangkapan khalwat itu berlaku, Zila difahamkan sudah keluar dari rumah yang didiami dengan Along empat bulan sebelum itu.
Zila tampil memohon maaf kepada semua pihak atas apa yang terjadi dan mengakui dirinya kurang mendapat didikan agama sejak dari kecil.
Image result for zila seeron mohonmaaf
Kenyataannya itu disiarkan menerusi program bual bicara Astro Ria, A.M Live.
“Kepada korang yang baca atau tengok kat laman sosial sekarang, saya nak minta maaf sangat-sangat pada korang, saya manusia biasa yang tidak lari daripada membuat kesalahan dan sekarang saya sedar dengan kesilapan saya.

Image result for zila seeron mohonmaaf
“Sejak kecil saya kurang bimbingan agama dan akan mempelajari agama. Insha’Allah, saya ingin mencari diri saya. Harapnya semua maafkan saya,” katanya.

Zila; 28, juga sempat meluahkan perasaan rindunya terhadap anak tunggalnya, Daniel; 5, yang kini berada di bawah penjagaan bekas suaminya.

Dia memohon maaf kepada Along dan keluarga selain meminta mereka menghalalkan makan dan minumnya sepanjang bergelar isteri dan menantu mereka.

2 comments:

  1. kalau aku yg masih hidup tanpa kena hukuman rejam sampai mati maka aku harus sembunyikan wajah ku ini dan aku akan merasa amat malu pada org islam dan juga pada bangsa dan negara.ini lah manusia syaitan yg bertopengkan manusia.

    ReplyDelete
  2. zila ko minta maaf pada tuhan (ALLAH s.w.t) dan bukan pada kami.Kami tak boleh maafkn jika kami maafkan ibarat kami sokong perbuatan kamu itu dan kami melanggar hukum TUHAN (ALLAH S.W.T)

    ReplyDelete